27 September 2015

Matching Manicures - cvetni


Ove nedelje nam je tema usklađenog manikira ponovo cveće. Prošlog puta sam radila pečatirane cvetove, a ovog puta sam se, iznenađujuće, opredelila za istu tehniku. :D

This week's matching manicures theme is flowers, again. Last time I stamped a floral design and this time I opted, surprisingly, for the same approach. :D


Pošto sam ove nedelje imala dva važna ispita (oba sam položila), bila sam iscrpljena i ne preterano motivisana za ovaj manikir. Samo sam dohvatila pločicu Born Pretty BP-L008, koju sam dobila od Danijele, i prenela jedan od cvetnih dezena lakom Rimmel Black Cherries preko OPI Stranger Tides. Gotov manikir me podseća na cicane presvlake za nameštaj kakve je moja baka imala. Verujem da su druge devojke bile više inspirisane te ne propustite da pogledate njihove manikire na linkovima ispod.

I've had two important exams this week (passed both of them) so I was exhausted and rather unmotivated to do this mani. I just picked Born Pretty BP-L008 stamping plate, which I have gotten from Danijela, and stamped one of floral designs using Rimmel Black Cherries over OPI Stranger Tides. The end result reminds me of chintz furniture covers my grandmother used to have. I believe that other girls were more inspired than me so don't forget to visit their blogs and see their manis.






25 comments:

  1. Bitno da su ispiti položeni. :D
    Sviđaju mi se boje koje si odabrala, a sam motiv mi je predivan. :)

    ReplyDelete
  2. Čestitam na položenim ispitima!!!
    Jako mi se sviđa kombinacija boja <3
    Očito smo svi danas pečatirali :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Još uvek nisam stigla da vidim šta je ko radio. Sada se spremam da vas posetim. :D

      Delete
  3. Čestitke za ispite! Manikir je odličan. :)

    ReplyDelete
  4. čestitam za ispite! manikir je super, nekako mi ne izgleda kao pečat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Malo ga je nadlak razmrljao pa možda zbog toga ne izgleda kao pečat.

      Delete
  5. jeeeeej, bravo za ispite :D
    a ni manikura nije loša, sviđaju mi se obje bojice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Izgleda da sam jedina kojoj se ova kombinacija boja baš i ne sviđa. :)

      Delete
  6. Baš je lep motiv i kombinacija boja.

    ReplyDelete
  7. Odlično za položene ispite :D

    Super spojene boje i manikura :)

    ReplyDelete
  8. Još jedan prstić gore za boje i urednost, meni je ovo fantastično :) I bravo, bravo za ispite!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...