26 October 2015

OPI Amazon...Amazoff


Kako se lako može zaboraviti na neki lak. Meni se to desilo sa OPI Amazon...Amazoff - jedinim lakom iz Brazil kolekcije koji sam kupila dok je kolekcija bila aktuelna, tj. na proleće 2014. godine. Nosila sam ga, imala pomešana osećanja prema njemu, bila ubeđena da sam ga predstavila i onda mesecima kasnije shvatila da je mukica ostao nekako zaboravljen. OPI lakove možete kupiti u apotekama, Sefori i Nail Line-u. U Prima apotekama svakog 15. u mesecu ih možete kupiti sa 15% popusta, a neke boje su trenutno na sniženju i koštaju 700 dinara.


How easy it is to forget about a nail polish. It has happened to me with OPI Amazon...Amazoff - the only polish from Brazil collection that I bought while the collection was still current, that is in spring 2014. I have worn it, had mixed feelings about it, been convinced that I have blogged about it and months later realized that I have forgotten about it.


OPI Amazon...Amazoff (NL A64) me bojom podseća na mineral amazonit, što i ima smisla. Zelen je, ali jakog plavog podtona pa mi je i na slikama uglavnom ispadao petrolej-plavo. Vodi se kao krema i tako i izgleda, ali ima i veoma fin zeleni šimer koji se može videti na jakom svetlu. Veoma je pigmentisan i tečan i treba se potruditi da se ne slije u zanoktice jer ga danima nećete moći očistiti odatle. Naime, Amazon...Amazoff i posle najkraćeg kontakta sa noktima i kožom može ostaviti zelenu fleku, a čak probija i bazu. Dva sloja su potrebna za punu i jednaku pokrivenost. Brzo se suši i postojanost mu je sasvim dobra. Samo ga treba mazati preko dva sloja baze i paziti da ne dospe na kožu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Colour of OPI Amazon...Amazoff (NL A64) reminds me of mineral amazonite, which makes sense. It is green, but with strong blue undertone so it usually turns out teal-blue in photos. It is described as a creme and it looks like one, but it also has very fine green microshimmer that is only visible in strong light. It is very pigmented and quite runny so you should take care not to get it in your cuticle area because you won't be able to clean it off for days. Amazon...Amazoff can leave green stain even after the shortest contact with skin or nail and it even penetrates base coat. It takes two coats to get full and even coverage. It dries fast and has great staying power. You just need to apply it over two coats of base and take care not to get it on your skin. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

22 comments:

  1. Hi dear. The colour is very pretty and particular! What a shame it stains nails ... the same happened to me with a dark green by sinful colours.. have a good day :-)

    ReplyDelete
  2. On your photos it has a wonderful shade - but a stainer is a no-go in my book. I find many teal blue mainstreams are just that....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I have several and all of them stain like crazy. I do like those colours and my nails are almost always painted so I don't mind that much.

      Delete
  3. Sad sam se setila zasto ga nisam kupila. :/ Lep je al nedovoljno da bih rizikovala farbanje noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem. Ja sam ipak računala na onaj šimer pa sam bila spremna da oprostim farbanje. :D

      Delete
  4. It's a wonderful colour but as you said it stained my nails really bad :(

    ReplyDelete
  5. I hate when such beautiful polishes stain :(

    ReplyDelete
  6. I have the same one but I rarely wear it, for the same reason - my hands look like hulk's hands after that, such a pity

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know I shouldn't laugh, but I love your description - Hulk's hands. :D

      Delete
  7. mukica :D potpuno se slažem s opisom

    ReplyDelete
  8. Baš je interesantna boja, sviđa mi se, a nemam sličan lak u kolekciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo, ali ni ja nemam ništa slično. :D

      Delete
  9. Bogme nisam viđala ovakve lakove. Pored ovakve boje sve mane bih mu oprostila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, lepo je kada si tako sigurna u to. I dalje se lomim da li ga volim ili ne.

      Delete
  10. šta da ti kažem osim da bih riskirala obojene nokte, njih je barem lako ponovo prekriti... sviđa mi se i boja i shimmer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo - vema je lako prekriti fleke. Kao da nam treba izgovor za mazanje noktiju. :D

      Delete
  11. Predivan lak, fenomenalne boje. Odavno mi je zapao za oko. Ali u mom slucaju dobija veliko NE! Moji nokti su i ovako jadni i tanki, ruke i zanoktice jako suve, sklone pucanju do krvi. Kad bi mi jos obojio nokte i malo kozu u zeleno izgledala bih kao zombi. Hulk zombi! LOL
    Sve lakov koji ostavljaju fleke i boje zanoktice i okolnu kozu izbegavam. Meni se i obican lak tesko skida sa suve koze oko nokta, a kamoli ovako nesto. Koja ironija lak sa koze ne mgu da skinem danima, ali zato sa nokta samo sklizne i oljusti se iscela za 1 dan.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...