09 November 2015

Zoya Loredana


Kada sam proletos uzela Loredanu, kompletirala sam prvu postavku Zoya Matte Velvet kolekcije, mada sačinjenu od "reizdanja". Nju su činile Dovima, Loredana i Posh, a Veruschka, Savita i Harlow su predstavljale dopunu. Zimus je svih šest ovih lakova nakratko vraćeno u proizvodnju, a iako više nisu u ponudi, kod nas se još uvek mogu nabaviti u Ultra Sun-u po ceni od 950 dinara.


This spring I had bought Zoya Loredana and thus completed the original Matte Velvet collection, albeit reissued one. It consisted of Dovima, Loredana and Posh, with Veruschka, Savita and Harlow added later. Last winter the entire collection was reissued for a short time only, but all six shades are still available in UltraSun.


Zoya Loredana (ZP498) je čelično sivi mat lak sa plavičasto-srebrnim krupnim šimerom. Mada nije pigmentisan kao drugi Matte Velvet lakovi i potrebna su tri sloja za punu pokrivenost, imam utisak da se maže najlakše i najlepše od ovih koje ja imam. Iako sam nanela tri sloja, oni su bili tanki i brzo su se sušili. Takođe nisam imala problem da mi se lak "nagužva" ako pređem više puta preko istog mesta, kao što je bio slučaj sa Dovimom. Neravnine koje vidite na slikama su tragovi u šimeru, ne na površini laka, koja je zapravo sasvim glatka. Mazala sam ga bez baze pa mi se brzo skinuo sa vrhova noktiju. Sa Get Even bi verovatno trajao duže. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Loredana (ZP498) is steel grey matte polish with large bluish-silver shimmer. While it is not as pigmented as other Matte Velvet polishes and takes three coats to get even colour, I find that it goes on more easily and nicely than the others I've got. Even though I applied three coats, they were thin so they dried fast. I also haven't had any issues with polish "wrinkling" if I went over the same spot twice, like I had trouble with Dovima. If you see some streaky marks in my photos, those are in shimmer, not in polish surface, which is actually entirely smooth. I did get tipwear very fast as I haven't used base coat. It would probably last longer over Get Even. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

20 comments:

  1. I like this finish a lot - and this polish looks beautiful on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The finish is excellent. Reminds me of paper.

      Delete
  2. Pa bas je lepa. :) Plavicasti simer mi se posebno dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da je isti tip šimera stavljen i u Dovimu.

      Delete
  3. Predivna boja, odlicno ti stoji! Zaljubljena sam ^_^

    ReplyDelete
  4. Nisam sigurna da li bih mogla da iznesem tu nijansu kao ti, finiš je vrlo lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato ti možeš da nosiš svetlije nijanse, kakve ja baš i ne mogu. :)

      Delete
  5. loredana je baš zgodna, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  6. Iako uviđam razliku, kad sam otvorila post odmah sam se setila China Glaze Stone Cold nijanse, verovatno zbog tamne baze, šimera i mat završnice. Šimer je definitivno drugačiji, kod ovog laka je nekako plavičast, a Stone Cold ima baš srebrnkast šimer. Kako god, jako je lep, baš je po mom ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tonovi im jesu slični, to si dobro primetila. Nemam Stone Cold da ih uporedim jedan pored drugog, ali sigurna sam da je razlika minimalna, tj. samo da je pitanje te boje šimera.

      Delete
  7. I boja i šimer su savršeni. Zaista divan lak. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...