21 December 2015

Alessandro Go Magic! Twist Wild Purple


Davno, kada sam pisala opšti članak o magnetnim lakovima, spomenula sam da i Alessandro ima ovaj proizvod, ali godinama nisam mogla da se nakanim da i sama kupim neki. Delom je na to uticala cena, koja je u to vreme u Lilly drogerijama bila skoro 1500 dinara za komplet lak i magnet, a delimično je bilo i do izbora boja i šara na magnetu. No u paketu koji mi je od uvoznika stigao našao se i jedan od ovih magnetnih lakova pa sam se prisetila kako i zašto sam ih uopšte i zavolela. Ne znam da li se u Liliju i u Sefori ovi lakovi još uvek mogu naći, u zvaničnoj online prodavnici ih nema, ali zato ima dosta drugih proizvoda. Sve ih do 25. decembra možete kupiti sa 20% popusta ako upotrebite kupon kod CajkineKandze.


A long time ago, when I wrote my article about magnetic polishes, I mentioned that Alessandro also has this product, but for years I couldn't bring myself to actually buy one. It was partly because of price, which at the time was around €15 for set of one polish and magnet, and partly because of choice of polish colour and magnet pattern. But one of them ended up in the package that I got from importer and now I remember how and why I fell in love with magnetic polishes in first place.


Alessandro magnetni lakovi se prodaju samo u kompletu koji sadrži lak od 10 ml i magnet sa držačem kojim se magnet može fiksirati na željenoj udaljenosti od nokta, čime izbegavate da magnetom slučajno dodirnete lak, zamrljate šaru i isprljate magnet. Upotreba je prilično jednostavna - možete ceo proces videti u klipu iznad. Prvo na držaču podesite magnet na visinu koja odgovara prstu na kome radite, potom namažete lak i odmah primenjujete magnet. Moje je isustvo takvo da se mnogo bolja pokrivenost i jasnija šara dobija ako prvo namažete jedan sloj na sve nokte pa tek potom na jedan po jedan nokat mažete sloj koji ćete namagnetisati. Nažalost nigde na pakovanju ne piše ime laka - tek pomoću šifre sam ustanovila da se ovaj koji je meni stigao zove Wild Purple. Ovaj lak je baršunasto-ljubičast, a posle primene magneta se izdvaja tamna, skoro crna baza te je sam dezen veoma upadljiv. Finiš je metalik, a potpun izgled me podseća na somot. Šara na magentu je prugasta, a sam magnet je prilično jak i stvara veoma jasnu šaru. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Alessandro magnetic polish are only sold as set of one 10ml polish and a magnet with an adjustable holder that keeps the magnet on safe distance from the wet polish. Use is quite straightforward - you can see the entire process in the video above. Firstly you set the height of magnet on holder according to the finger you are working on, secondly you paint that nail and lastly you apply magnet. In my experience you get far better coverage and cleaner design if you first paint all nails one coat of polish and afterwards apply second coat, the one you'll magnetize nail by nail. Sadly, there is no name of this polish written on packaging - I only managed to find that it is called Wild Purple thanks to the product code. This polish is velvety-purple and after applying magnet you can see dark, almost black base which makes for a striking design. Finish is metallic and the overall look reminds me of corduroy. This magnet gives stripy design and it is strong and creates clear and bold pattern. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


16 comments:

  1. Ovo je prava stvar za mene smotanu, jer ja moram da dodirnem magnetom bar jedan nokat.
    Lak ne izgleda toliko ljubičasto, ali mi se boja sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ona hladna ljubičasta, više vuče na granat, ali ja ga ne bih mogla nazvati ni braon ni bordo.

      Delete
  2. Wow što ovo dobro izgleda! Ja se ne snalazim sa tim magnetima, imala sam jedan magnetni lak i prosledila ga devojci koja ume sa tim malo bolje od mene. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ja sam ih baš volela. Od svih koje sam kupila i/ili dobila, samo sam dva prosledila dalje - jedan jer sam već imala potpuno isti od drugog proizvođača, a jedan jer mi boja nije pasovala. Za razliku od pucajućih, koje sam sve eliminisala, magnetne sam ipak zadržala. Plus im je i što su odlični za pečatiranje. :)

      Delete
  3. The magnetic effect is really beautiful in this one!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am so glad you like it. I have a feeling magnetic polishes might not be your cup of tea so this comment means that much more. :)

      Delete
  4. Odlican je. :) Ja sam pozelela da namazem neki magnetni ali imam samo dva Essence i to oba siva a htela sam u nekoj upadljivijoj nijansi.. Valjda sam se nagledala onih predivnih Masura lakova pa mi se nije mazao sivi. :D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. I bet you have some fine Layla or Kiko magnetic polishes. :)

      Delete
  6. mnogo je dobar, sviđa mi se i šara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sam magnet mu je baš dobar. Čini mi se da sam imala dosta sreće sa magnetima i da manje-više svi rade odlično.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...