09 December 2015

Essie Coat Couture


Da li vam se desilo da se zaljubite u prikaze nekog laka, željno ga iščekujete, shvatite da neće biti uvezan kod vas i donekle odustanete od njega, potom vam se ukaže prilika da ga ipak nabavite, potrošite dosta vremena i novca da dođete do njega i na kraju budete baš razočarani? Meni se to desilo sa Essie Coat Couture iz Cashmere Matte kolekcije. Pošto ova kolekcija nije u planu za naše tržište nisam žurila da vam ga predstavim, ali mislim da je sada vreme da to ipak učinim. Ovaj primerak sam ujurila u Beču u nekom malom salonu i platila sam ga 12,5 €.


Did it ever happen to you to fall in love with depiction of a polish, eagerly wait for it to come to your place, realize that it will not be imported to your country and to an extent even give up on it, afterwards get a chance to buy it, spend time and money to get your hands on it and end up disappointed? That is my story of Essie Coat Couture from Cashmere Matte collection. Since this collection is not planned for our market I was not in a rush to blog about it, but I feel it is time for me to show it. I managed to get this bottle in a small nail salon in Vienna and it cost me 12,5 €.


Essie Coat Couture je sivo-ljubičasti mat lak ispunjen plavim šimerom. Šimer je primetniji u bočici nego na noktu, ali svakako laku daje poseban ton. Boja je zanimljiva i podseća me na Merino Cool i Smokin' Hot. Boja je odlična i ona mi se veoma sviđa. Ono što mi se ne sviđa je konzistencija samog laka. Za razliku od drugih mat lakova koje imam, ovaj je prilično gust, što u kombinaciji sa tankom salonskom četkicom čini glatko mazanje nemogućom misijom. I sa tri sloja sam imala svetlija, neravnomerno obojena mesta, a o brazdama u laku da ne govorim. Brzina sušenja je odlična, što i očekujem od mat laka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Essie Coat Couture is a grey-violet matte polish with blue shimmers. Shimmer is more visible in bottle than on nail, but it certainly gives a special tone to this polish. Base colour reminds me of Merino Cool and Smokin' Hot. Colour is great and I like it a lot. What I do not like is the formula of this polish. Unlike other matte polishes I have, this one is rather thick, which combined with thin salon brush makes smooth application an impossible mission. I had bald spots even after three coats, not to mention hills and canyons that you can see in polish surface. Drying time is great, which I expect from matte polish. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. Lepo izgleda, mada sam ocekivala da simer bude primetniji. Steta sto je salonska verzija, lakse bi bilo sa sirom cetkicom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini da bi lakše bilo da je četkica šira, ali mislim da je ovde pre problem u formuli. Pregusta je.

      Delete
  2. Vrlo je lep, deluje elegantno. Bas mi je zao sto si se iznamucila

    ReplyDelete
  3. This happened to me too, just with an ILNP polish :(
    The canyons are not so visible :)) but I certainly like the beautiful shimmer more in the bottle :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, with ILNP? So sad. I have only gotten my first two of their polishes and I will be really disappointed if they are not perfect.

      Delete
  4. LOL - it happens to me in almost any haul that at least one of the polishes isn't at all what I hoped it would be :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, in that case I should consider myself lucky because it doesn't happen to me that often. However, I do sympathize with you.

      Delete
  5. Mozda da ga malo razredis ili mazes preko vodene baze? Verujem da ces se nekako vec snaci da ova lepota od laka ne padne u zaborav. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vodena baza ne bi ništa značila, ali svakako ću pokušati da ga razredim jer jeste pregust.

      Delete
  6. Bas bezveze sto se tako lose maze :( Osim toga je predivan, a vidim da bi i sa top coatom bio lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam stigla da ga probam sa TCom, ali čim ga budem razredila videću kako izgleda u tom izdanju. :D

      Delete
  7. Boja je fantazija. Meni se jako dopada. Zbog boje bih mu sve oprostila. Da li se teze maze od na primer Golde Rose mat lakova? Znam da se oni tebi nisu dopali i imaju tanku cetkicu. Meni svi problemi ovog essia zvuci kao standardni problem mat lakova. Meni to sve nekako nije strasno, vazno je samo sto manje puta vuci cetkicom i ne ocekivati da ga namazes lepo i precizno kao neke smaoravnajuce formule.

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR se meni mažu loše zbog toga što uvek zaboravim da stavim odgovarajuću bazu. Ovaj je sam po sebi nezgodan - gust. GR nisu gusti, kao ni Zoya Matte, na primer.

      Delete
  8. ajao, baš mi je žao. kad gledaš bočicu, stvarno izgleda magično!

    ReplyDelete
  9. I ja bih volela da je šimer na noktima vidljiviji jer je u bočici fantastičan, a i sama boja laka je divna. Nadam se da će razređivanje bar malo poboljšati nanošenje. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videćemo. Svakako ću ovde dodati utiske posle razređivanja.

      Delete
  10. Lak izgleda jako zanimljivo, šteta što je formula takva kakva jest :/
    Baš kad sam tek počela viđat tu kolekciju htjela sam ovoga, reko dat ću šansu Essieju, kad ono... Ne hvala :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj patiti za ovima - nisu vredni. Čak i da jesu, nisu. :D

      Delete
  11. šteta, jer definitivno izgleda zanimljivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma je zanimljiv, ali baš ga nisu dobro napravili.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...