06 January 2016

Alessandro Red Carpet


Jedan od Alessandro lakova koji su mi jesenas stigli je ovaj veoma klasičan crveni lak, koji mi je savršeno poslužio kao osnova za crveni usklađeni manikir. Alessandro lakovi imaju 10 ml, koštaju 711 dinara, a mogu se kupiti u Sefori i na uvoznikovom sajtu.


One of Alessandro nail polishes that I got this autumn is this classic red polish, that perfectly served me as a base for the last red matching manicure. Alessandro polishes come in 10 ml bottles and retail for about 6 €.


Alessandro Red Carpet je klasična crvena krema, toplog podtona i visokog sjaja. Maže se izrazito lepo i sam se ravna. Brzina sušenja mu je prosečna, ali postojanost mu je veoma dobra. Pazite da vam se ne slije u zanoktice jer ga je prilično teško odatle očistiti. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Alessandro Red Carpet is a classic warm-toned glossy red creme. It goes on really nicely and is self-leveling. Drying time is average, but staying power is quite good. Do take care not to get it in your cuticles because it really hard to clean up. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

20 comments:

  1. Ovo je prava topla i skupa crvena.

    ReplyDelete
  2. Can I step on this fabulous red carpet :D - It's gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Feel free to do so. It's not plush, but it looks great in photos. :D

      Delete
  3. Very feminine and that gloss is fantastic!

    ReplyDelete
  4. Boja je fenomenalna i rekla bih da je mnogo lepsa na noktima nego u bocici, barem takoprimecujem na fotografiji! Odlicno je i to sto je postojan :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočici deluje mal zagasitije nego što je na noktima, ali ja volim zagasite crvene. Ne bi mi smetalo ni da je zaista takav. :D

      Delete
  5. Zaista je divan:) I sama imam i obožavam ovaj lak. Baš je fancy;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitala bih te kako se tebi pokazao, ali mislim da to što ga obožavaš govori dovoljno. :)

      Delete
  6. klasik crvena, treba ti i ovakva u kolekciji :D

    ReplyDelete
  7. Vrlo elegantna crvena, lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...