13 January 2016

Essence Caught In The Middle


Posle dosta vremena se i kod nas pojavila Essence trend kolekcija koja mi je privukla pažnju. To je Good Girl Bad Girl kolekcija, trenutno u prodaji u DMu. Iako je sama kolekcija u Evropi bila aktuelna s jeseni 2014. godine, nama je stigla tek sada i drago mi je što su posle nekoliko njanjavih nezanimljivih kolekcija uvezli i nešto malo upadljivije. U kolekciji ima šest lakova i dva nadlaka. Svi su u pakovanju od 8 ml, a cena im je 289 dinara.


After quite a long time we've finally gotten an Essence trend edition that would catch my eye. It is Good Girl Bad Girl collection, which was on sale in rest of Europe in Autumn 2014, and now available in Serbia. It contains six polishes and two toppers in 8 ml bottles.


Caught In The Middle je lak koji je opisan kao da ima "efekat kože". Moram priznati da ovakvu kožu nisam videla niti mogu da je zamislim sem možda na dark elfovima. Ovo je veoma znimljiv lak. Bazna boja mu je crna, a onda ispunjena raznobojnim i irizirajućim šimerom i ljuspicama. Nažalost, baza se sleže te na noktima ostaje tekstura koja me najviše podseća na one grozne slike raznih životinja uvaljanih u prosutu naftu. Izvinite zbog ove mentalne predstave. Sloj nadlaka može da ispegla površinu donekle, ali se i on sleže i potrebno je kasnije dodati barem još jedan sloj nadlaka.


Caught In The Middle is described as "leather effect" polish. I have to admit that I haven't seen such leather and I can't even imagine it, except maybe on dark elves. It is quite an interesting polish. Base colour is black and it is filled with colourful and iridescent shimmer and flakes. Unfortunately the base sets and leaves texture that reminds me of those horrid pictures of various animals covered in spilled oil. I apologize for this mental image. A layer of top coat may somewhat even out the surface, but it will also set after a while and you will need to ad another layer after some time.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka. Na prve i poslednje dve slike imam i sloj Essence Better Than Gel Nails Top Sealer nadlaka.


Photos were taken in natural light. I have two coats of polish. In the first and last two photos I have a coat of Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.

18 comments:

  1. Hahahaha "except maybe on dark elves" - love that thought!
    I like the flakies and shimmer, and it looks good on you!

    ReplyDelete
  2. Interesantan je, svašta su smućkali u njega. Očekivala sam da bude gutač nadlaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste. Mislim da će biti bolji preko crnog.

      Delete
  3. Dark elfovska koža :D Sviđa mi se lak, danas sam bila u DM-u u Ušću i baš sam obišla da vidim koja je TE aktuelna i zateknem Merry Berry :/ Nisu još izložili tamo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da još nisu svugde stavili, a u DMu u kome sam ja uzela ovaj (kod Politike) su lakovi već rasprodati.

      Delete
  4. Kupljen juče. :D
    Svaka čast za opis. :D
    Inače, i ja sam primetila da kolekcije nema u svakom DM-u - od 4 lokala našla sam je samo u jednom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam pojma u čemu je fora. Mogu da razumem da ne stiže u svaki DM istog dana, ali ja sam ovaj uzela pre više od dve nedelje. Za toliko su mogli svugde da ih dopreme.

      Delete
  5. I have this "leather effect" nail polish, but I didn't tried it yet, but seeing how it looks on you, well I don't know if I will like it on me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm sure you'll find the way to make it work for you.

      Delete
  6. Prvo sam se nasmejala na izraz 'njanjavih' jer nisam čula do sada da ga još neko koristi. :D A opis ti je fenomenalan, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obično ga koristim za filmove, knjige i pesme, ali i za neke lakove za nokte, posebno za Essie kolekcije. :D

      Delete
  7. sad buh baš rado vidjela te dark elfove ;)
    na žalost, nisam uhvatila ništa od ove kolekcije, premda su mi neki lakići izgledali više nego privlačno :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se iznenadila koliko su brzo i kod nas nestali lakovi, a još nije stigla kolekcija u sve drogerije.

      Delete
  8. njanjavo :D meni ovaj lak nešto nije zanimljiv

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jestu njanjavi. Ovo nije njanjavo, ali razumem da ti nije zanimljiv. Videla si ga i uživo i znaš kakav je.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...