01 April 2016

Martovski noviteti


Šta je sve ovaj mart doneo u moju kolekciju? Dosta toga, a dobar deo je bio neplaniran i neočekivan. Pre svega je tu cela Aura New in Town kolekcija. Iako sam planirala da uzmem samo istoimeni lak, Aura je odlučila da su mi potrebna sva tri. Dva Flormar laka su mi privukla pažnju, što se dugo nije desilo, a kako su u DMu tada bili na sniženju i prodavali su se za svega 99 dinara, uzela sam oba. Potom sam na lakoholičarskom druženju dobila preuranjeni rođendanski poklon od Jelene, koji su između ostalog činile i dve kreme za ruke (Olival mi se svidela na prvo mazanje), a kako je Jeca zapamtila da mi je Essence Cookies & Cream krema odgovarala, donela mi je i nju. Pošto mi to izgleda nije bilo dovoljno krema za ruke, uzela sam i Essence Winter Wonderful kremu, kao i novi Alverde tretman za nokte. U susret Sajmu sam dobila neke Cuccio lakove, kao i novi hibridni nadlak, a kupila sam i Cuccio kiretu za zanoktice, koja zaista pomaže da ih temeljno uklonim. I za kraj imam novi brend u kolekciji. U poslednje vreme na stranim blogovima sve češće viđam Moyra pločice za pečatiranje i prijatno sam se iznenadila kada sam videla da ih ima u NailLine-u. Uz njih sam naručila i par Moyra prizmatičnih lakova. Što se poručivanja iz NL-a tiče, oni nemaju sve proizvode na sajtu pa je moguće da nećete celu porudžbinu moći da završite preko sajta. No na mejlove ažurno odgovaraju, a možete ih pozvati i telefonom.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


What new items have landed in my collection? There are quite a few of them, and most of them were unplanned and unexpected. Firstly, there's the entire Aura New in Town collection. Even though I planned to get only the eponymous polish, Aura decided that I need all three polishes. Two Flormar polishes caught my attention, which hasn't happened for a while so I took them home with me. Then we had a polishaholics' day out and Jelena gave an early birthday present, which contained among other things two hand creams and she also remembered that I liked Essence Cookies & Cream hand cream so she passed hers to me. Since this was obviously not enough hand creams, I bought Essence Winter Wonderful cream, as well as new Alverde nail treatment. Cosmetics expo is nearing and that is why I got some Cuccio nail polishes, as well as new hybrid top coat. I also bought a Cuccio cuticle curette, which really helps me to remove cuticles thoroughly. And as a cherry on top, I have introduced a new brand to my collection. Moyra stamping plates are now available in Serbia and I took the opportunity to also buy a couple of Moyra prismatic polishes.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


Naravno, nije samo moja kolekcija obogaćena novim proizvodima. Dosta toga je novo u prodaji. U drogerije je stigla Aura New In Town kolekcija, koja sadrži tri laka, a sva tri ste mogli da vidite kod mene na blogu. Aura je poslušala i vapaje korisnica i vratila je Jelly nadlak, sada u novom pakovanju, a kako sam čula i sa donekle izmenjenim sastavom. Nepotpuna OPI Hello Kitty kolekcija je, koliko sam čula, stigla u Seforu. U Prima Apoteke još nije stigla, ali za sajam očekujemo da dođe New Orleans kolekcija. U Alexandar Cosmetics je stigla letnja China Glaze kolekcija Lite Brites i jedva čekam da na Sajmu vidim neke lakove odatle. Cuccio 7-Second Reactive Top Coat je hibridni brzosušeći nadlak i, iako je Cuccio brend koji je namenjen profesionalcima, na Sajmu ćete moći da kupite njihove proizvode, uključujući i ovaj nadlak.



18 comments:

  1. Lovely polishes, plates, manis and more - a good month!

    ReplyDelete
  2. Very nice new products. I am already anxious to see your Moyra stamped nails :)

    ReplyDelete
  3. Pločice deluju zanimljivo, pogotovo ova levo. Koji je gornji Flormar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, hvala ti. Nisam ga do sada primećivala, inače bih ga do sada već imala, ispraviće se to. :D

      Delete
    2. I ja sam ga sasvim slučajno spazila.

      Delete
  4. Moram da te pitam ovo iako nije vezano za ovaj članak (svaka čast na njemu I prethodnim, uživam u svakom): da li imaš da mi preporučiš nešto sa sajma što ti se svidelo za negu noktiju, da ti je posebno privuklo pažnju? Planiram da ga posetim ove godine. On je 09. I 10. aprila, jel tako?
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da sam nešto zaboravila da napišem u članku. :)
      Pošto ne znam da li imaš neki konkretan problem ili ne, ne mogu ti preporučiti ni konkretne proizvode za negu. Samo ću te uputiti na Unitech štand za CND asortiman (Solar Oil za nokte i zanoktice, RescueRXx za negu noktiju), Primax štand (Avoplex linija za negu ruku i noktiju) i Alessandro štand.

      Delete
    2. Hvalana odgovoru! Obavezno ću pogledati. A što se tiče mog takozvanog problema je da ih ojačam ali ne da budu krti nego vise elastični, pošto sam uspela da se odviknem od dugogodišnjeg grickanja. Sad ih negujem sa uljima I puterima koje sama pravim. Ne znam da li si videla moju sliku, ali tu su moji nokti kada su bili najduži nego ikad a slika tu stoji jer bih volela da imam blog ili tome sličnom. Ps: zaboravila sam da pitam za neku kremu za ruke, možda neka iz članka?

      Delete
    3. Za elastičnost samo nastavi da koristiš ulja i putere, samo se postaraj da u njima bude dosta lakih prodirućih ulja (jojobino, avokadovo). CND RescueRXx je meni baš dao dodatnu jačinu i elastičnost, ali vidim da nije svima pomogao po pitanju učvršćavanja noktiju.
      Kreme za ruke... Meni prijaju one sa alantoinom, a glicerinske ne baš pa mi je malo teže da preporučim drugima kremu za ruke. Ova Olival mi se sviđa, ali možda je malo teška za ovo vreme.

      Delete
  5. Uzela si Moyra pločice :) Nadam se da ćemo imati prilike da čujemo utiske. Meni su par dezena na Florality pločici teški za prenošenje, ali ulazim u štos i sa njima :)
    zemville

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim ugrabim trenutak malo da pečatiram ima da isprobam Moyra plčice.

      Delete
  6. Iako ne pridodajem veliku pažnju njezi i dekoriranju noktiju (zbog prirode posla) tvoj blog je jedan od rijetkih o noktima koji pratim. Uvijek se obradujem novom postu jer puno toga naučim i nauživam divnih fotki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Ovakvi komentari mi mnogo znače. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...