25 September 2016

Matching Manicures - Honour Nails You love


Današnjim manikirom završavamo skup tema iz tridesetjednodnevnog izazova. Od svih manikira koje smo radile tokom izazova treba da odaberemo jedan tuđ i da ga rekreiramo. Nisam sigurna koji stepen sličnosti se očekuje - da li naš treba da bude što približnija kopija ili samo treba da bude inspirisan tuđim, ali sam se iz više razloga odlučila za prvu varijantu.

With today's mani we're bringing to a close round of 31 Day Challenge themes. We have to choose a mani somebody else did during the course of the challenge and recreate it. I am not sure how similar they should be - if we should try to come as close to the original or if we should just look for the inspiration, but for several reasons I opted for the first option.

http://marrysraveland.blogspot.rs/2016/05/matching-manicures-geometric.html

Ako bih morala da nađem jednu reč da opišem svoje nail art manikire, uz određene izuzetke, mislim da bi prava reč bila "neprecizno". Stoga sam među drugim manikirima tražila neki koji bi zahtevao preciznost, a da se uklapa i u moj stil i ukus. Našla sam mnoge ideje koje sam poželela da uradim, ali sam se na kraju odlučila za Merin manikir na geometrijsku temu. Ne potpuno jednostavan, ali ni preterano komplikovan, njen manikir kombinuje gradijent i pečatiranje, tehnike koje su mi bliske. I izbor boja je takav da sam lako mogla da nađem u svojoj kolekciji nešto slično ili isto, a i sama često pravim ovakve kombinacije. Celu stvar je zapečatila činjenica da smo proletos obe kupile istu pločicu za pečatiranje, upravo ovu sa koje je Meri izabrala motiv za ovaj manikir. Za gradijent sam koristila Essie Parka Perfect i A England Tristam, a za pečatiranje Born Pretty Silver i pločicu MoYou London Holy Shapes 03. Za precizno postavljanje uzorka sam koristila Born Pretty prozirni pečat. Kako vam se čini rezultat? Ne zaboravite da posetite i druge blogerke koje učestvuju i vidite šta su one napravile.


If I should describe my nail art in a single word, I think that with some exceptions, that word should be "imprecise". That is why I was looking for a mani that requires precision, but which also fits my style and taste. I have found many ideas I wanted to take on, but in the end I decided to do Marry's geometric mani. Not too complicated, yet not quite simple, this mani combines gradient and stamping, techniques I am comfortable with. The clincher was the fact that last spring we've both bought the same image plate, the one she used for this mani. I used Essie Parka Perfect and A England Tristam for gradient, and Born Pretty Silver to stamp an image from MoYou London Holy Shapes 03 stamping plate. My little helper for positioning the image was Born Pretty clear jelly stamper. What do you think of the end result? Don't forget to check out other gals' manis.








16 comments:

  1. Odličan manikir :) Boje, motiv, izvedba, kompletno :) I sad mi se sviđaju i tvoj i Merin Essie, kako dolazi jesen, baš mi se dopadaju te zasivljene, kišne, plavkaste nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko god da prozivam Essie da gnjave sa belim, crvenim i nude nijansama, oni odlično prave i te sive muljave boje. Ja uzeh i Maximillian Strasse Her. :D

      Delete
  2. Jos jedan sneg i led :D Dopada mi se, efektno je. Sve cesce vidim gradijent kod tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sve pohvale moram da prosledim Meri jer je ovo ipak njena ideja.
      Volim ja gradijent da radim, samo nemam često vremena. Sada je ispitni rok pa sam naravno našla vreme za to. :D

      Delete
  3. Super izvedba i kombinacija na oba manikira :D

    ReplyDelete
  4. Baš lepo izgleda, dopada mi se. :) Inače, upravo na noktima imam isti motiv, u istoj boji. :D

    ReplyDelete
  5. Pa ovo je fenomenalno! :O Ja ne vidim čak ni razliku izmedju mog i tvog Essie-ja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su po boji isti, ali da moj ima šimer ili tako nešto. :D

      Delete
  6. Moram priznati da mi je super ovaj "zadatak", ako ništa drugo barem sam se podsjetila što smo sve radili :D
    Sviđa mi se ova tvoja replika, moram priznati da je i meni ovo bila jedna od dražih manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U užem izboru sam imala jedno pet tvojih, isto toliko Merinih i još nekoliko sa strane. Baš mi je prijalo da prođem kroz svih trideset tema.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...