16 October 2016

Matching Manicures - Lišće


Danas nam je tema lišće i mada ne mora nužno da bude jesenje lišće, ja sam bila u raspoloženju za prikladan sezonski manikir.

Today's theme is leaves, and while it doesn't have to be autumnal leaves, I was in the mood for a season-appropriate mani.


Baza za ovaj manikir mi je divni ILNP Abundance (H). Na svakom noktu sam pečatirala drugačije lišće sa pločica Born Pretty BP-L024 i MoYou Nails 407, a za pečatiranje sam koristila Born Pretty Gold. Sada sam uvidela praktičnu razliku između srednje i duboko urezanih motiva. Oni na BP-L024 su pliće urezani i njih sam morala dva puta da pečatiram kako bi intenzitet boje bio isti kao kod motiva sa MoYou Nails 407. Kako vam se čini? Na linkovima ispod možete videti šta su druge učesnice uradile.


Base for this mani is the gorgeous ILNP Abundance (H). On each nail I stamped different leaves from Born Pretty BP-L024 and MoYou Nails 407 image plates. I used Born Pretty Gold as stamping polish. This is when I realised the true difference between medium and deep-etched designs. Images on BP-L024 are not as deep as those on MoYou Nails 407 and I had to stamp them twice in order to get the same opacity and colour intensity. How so you like it? You can see the other gals' manis at the links below.







8 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...