09 October 2016

Matching Manicures - omiljeni lak


Današnja tema bi mi pod nekim drugim okolnostima bila veoma nezgodna i prezahtevna, jer ova lakoholičarka nema omiljeni lak. Kako da imam omiljeni kada imam preko pet stotina lakova? No neki lakovi mi jesu miliji od drugih, a ovaj je svakako među najdražima.

Under different circumstances, this week's theme would be difficult and too demanding, because this polishaholic doesn't have a favourite polish. How could I when I own over five hundred polishes? However, some of them are closer to my heart than others, and this one is definitely one of the dearer ones.


OPI Every Month Is Oktoberfest mi jeste jedan od omiljenih lakova, a baš za njega sam se odlučila da ilustruje ovu temu jer je poslednjih dana često spominjan ili u društvu u kome se krećem ili na sajtovima koje posećujem. Nažalost, sunce nije htelo da sarađuje pa mu svetlucavost i dubina ne dolaze do izražaja, ali je zato mastiljavi ton vidljiviji. Pošto se više ne proizvodi, ja sam se opskrbila i zamenama, u sjajnoj i mat verziji. To su Aura New in Town, ANNY The Answer is Love i Anny Private Party. Obavezno pogledajte koji su to lakovi omiljeni drugim blogerkama, a u komentaru mi napišite koji je vama najdraži lak.

OPI Every Month Is Oktoberfest is one of my favourite polishes, and I picked it from the others for this theme because it has been mentioned a lot lately either among my friends or on websites I frequent. Sadly, the sun did not come out to play, so you can't see how sparkly and deep it is, but the inky undertone is more visible this way. Since it is discontinued, I have acquired several dupes, both glossy and matte. They are Aura New in Town, ANNY The Answer is Love and Anny Private Party. Don't forget to check out which polishes are favourites to the other gals, and write me what is your favourite in the comment.







21 comments:

  1. Savrsenstvo jedno! Bas mi je zao sto ga nisam kupila. Dok sam se ja smislila vise ga nije bilo. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je Frenzy veoma lako ubedila da mi treba. To mi je bio prvi OPI.

      Delete
  2. da ga nisam upropastila acetonom prije par godina i prije pokretanja bloga, danas bi mazala china glaze raspberry festival

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tužno mi je da u današnje vreme, sa informacijama na svega jedan upit i klik žene i dalje uništavaju lakvoe na taj način. Taj Cina Glaze deluje baš sexy.

      Delete
    2. boja je bas divna, ima ga na ebayu samo selleri salju za ameriku :(

      Delete
  3. Divan je! Elegantno izgleda. Mogu da ga zamislim uz haljinu na crvenom tepihu, ali i da ga nosi neka pankerka :D
    Imam omiljeni plavi, zeleni i ljubicasti, ali ako medju njima treba da odlucim nekako kao da cinim nepravdu ovim ostalim :D neka bude Aura - On the Edge

    ReplyDelete
  4. Ah, taj šimer. Odličan izbor. :)

    ReplyDelete
  5. Slažem se - krasan je <3
    Stvarno je teško iz tolike kolekcije izdvojiti samo jednu bočicu.

    ReplyDelete
  6. Za lakoholičarku je vrlo teško odabrati samo jedan omiljini lak. I ja imam isti problem :P
    Btw tvoj izbor mi se uistinu sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je trenutni izbor. Ko zna šta bi bio pre nedelju dana, ili za dve nedelje? :D

      Delete
  7. meni je bas tesko da izaberem, ali evo OPI give me space, zoya gweneth sto je zapravo boja maline izmedju crvene i roze, volim tu boju nevezano za proizvodjaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi meni bio problem da se odlučim za konkretan lak da sam išla na zapravo omiljenu boju - crnu. Imam ih toliko dobrih. :D

      Delete
  8. Dopada mi se glavni izbor, a i zamene. Ja uvek imam bar 3 omiljena :). Essie Tribal Text-styles, In the Lobby, Urban Jungle

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...